Kućni pozivni centar za manje korisnike

Ako ste nedavno postali privatnik ili imate neki oblik online prodaje na svojoj maloj web stranici, sigurno ste si u nekom trenu postavili pitanje kako postaviti pozivni centar kod kuće?

Za postavljanje pozivnog centra kod kuće trebat će vam softver za pozivni centar jer bez toga nema ništa. Softver pozivnog centra obično se temelji na pretplati. Nakon što dobijete pretplatu, povežite sve željene telefonske brojeve sa softverom. Zatim stvorite pozivna stabla kako biste osigurali da su vaši klijenti preusmjereni na odgovarajuće odjele i agente. Pozovite agente korisničke podrške u svoj softver i gotovi ste.

Interaktivni glasovni odgovor tehnologija je koja ljudima omogućuje interakciju s računalno upravljanim telefonskim sustavom jednostavnim korištenjem glasa ili pritiskom na tipkovnicu na telefonu. Ove značajke poboljšavaju kvalitetu korisničke usluge koju pozivni centar pruža iz dva razloga:

 

Usmjerite pozivatelje u odgovarajuće odjele

Usmjeravanjem pozivatelja odgovarajućim odjelima i agentima korisničke službe od samog početka uklanjate frustraciju korisnika. Zašto? Ako klijent nazove vašu tvrtku, a agent odgovori na poziv bez ikakvih prethodnih informacija, morat će poslušati što klijent ima za reći i odrediti koji je odjel najopremljeniji da im pomogne. Zatim će morati preusmjeriti kupca u odgovarajući odjel gdje moraju još jednom objasniti svoj problem drugom predstavniku korisničke službe. To može biti frustrirajuće za klijenta, pogotovo ako je preusmjeren više puta.

Kućni pozivni centar za manje korisnike

Implementacijom stabla u softver kojeg ima vaš pozivni centar, vaši se klijenti automatski preusmjeravaju na odgovarajući odjel, jednostavnim slušanjem opcija izbornika i pritiskom odgovarajućeg gumba na tipkovnici. Ovo eliminira frustraciju kupaca i također je vremenski učinkovitije za vaše agente.

 

Daje agentima vremena da pregledaju sustav

Postavljanje stabla u pozivni centar pomaže u poboljšanju kvalitete vaše usluge jer vašim agentima korisničke podrške daje vremena da pregledaju informacije o korisniku prije nego što im pomognu. Uz pomoć CRM-a mogu potražiti podatke za kontakt, prošle kupnje i sve prethodne interakcije s tvrtkom. Kada vaši agenti završe s pregledom ovih informacija, mogu odgovoriti na poziv i biti u tijeku sa svim otvorenim upitima i rješenjima na kojima se radi.